perjantai 22. tammikuuta 2010

Kuljettaja tulossa hulluksi?

Saavuin tilausosoitteeseen Louhelassa ja asiakas nousi kyytiin. Asiakas ei muistanut tarkkaa katuosoitessa, mutta lupasi kuitenkin neuvoa kunhan nyt aluksi lähtisin ajamaan lähellä sijaitsevan huoltoaseman suuntaan. Matkalla tämä etupenkillä istuva nainen sitten soitti jonnekin (vai soittiko) ja kysyi tarkempaa osoitetta ja kertoi sen minulle ennenkuin lopetti puhelun. Laivurinkujalle.

Naputtelin osoitteen navigaattoriin ja sitten alkoi seuraava keskustelu..
A: Ei laivurinkujalle..
M: Ettekö te juuri sanoneet puhelimessa laivurinkujan osoitteeksi?
*Asiakas tuijottaa hömistyneenä*
A: En minä kertonut puhelimessa osoitetta, soitin taksin keskuksen kautta. Ja Laajavuorenkujalle ollaan menossa..
M: Niin mutta äsken te sanoitte puhelimessa Laivurinkujan?
A: Ei mutta..
M: Niin siis äsken puhelimessa.. vai puhuitteko takapenkkiläisen kanssa?
A: Minä puhuin teille ja sanoin että Laajavuorenkujalle..

Tässä vaiheessa olin jo itse niin häkeltynyt, että annoin asian olla ja ajoin Laajavuorenkujalle. Asiakas kyllä varmaan piti minua seinähulluna kun hihittelin koko matkan ja mietin että kumpi tässä on enemmän sekaisin ja puhuiko asiakas todella puhelimessa vai mitä hittoa..

Ei kommentteja: